Yerel çevrimiçi işletmeniz yeterli müşteri ve müşteriye sahip mi? Daha fazla para kazanmak ister misin? Yerel varlığınızı iyileştirmek ister misiniz?

Yanıtlarınız evetse okumaya devam edin!

Başlamak için istekli iseniz, ancak nereden başlayacağınızı bilmiyorsanız, bugün şanslı gününüzdür. Yerel işletmenizi geliştirmek ve çevrimiçi hale getirmek için 7 adım daha geliştirdik.

Haydi birlikte atlatalım onları.

1. Yerel SEO için anahtar kelimeleri belirleyin

Zaten SEO'nun potansiyel yararlarını biliyorsunuzdur. İşletmenizin aramalarda ilk görünmesini sağlayabiliyorsanız, bu çok büyük bir kazançtır!

Yerel SEO kendi hayvanıdır. Ancak, daha düşük arama hacimlerine rağmen, yerel arama, web sitenize, daha kolay dönüştürülebilecek tutarlı trafik çekebilir. Bu yüzden çaba harcamaya değer.

Başarılabilmesi için öncelikle doğru anahtar kelimeleri bulmanız gerekir.

Çoğu durumda, insanlar konumlarının yakınındaki yerler ve işletmeler için arama yapar. Birçok yerel işletme için, coğrafi konum her şeydir. Yerel anahtar kelimeler oyuna giriyor.

Coğrafik konumunuzu en iyi tanımlayan anahtar kelimeleri düşünün. Web sitenizde şehir ve kasaba adlarını kullanın.

Örneğin, New York'ta düğün çiçekleri sattığınızı varsayalım:

resim2 2

Karmaşık değil, ancak sayfa başlığınızdaki ve açıklamanızdaki yerler dahil, size Google aramasında daha iyi bir gösteri sunuyor.

Alakalı anahtar kelimeleri bulma zaman kazanmak için, SE Sıralaması tarafından anahtar kelime önerisi aracı gibi araçları kullanın. Araç kısa kuyruklu ve uzun kuyruklu anahtar kelimelerin bir listesini sunar ve her bir anahtar kelime hakkında ayrıntılı istatistikler verir: arama hacmi, TBM, rekabet, trafik maliyeti, sıralamalar ve arama sonuçları sayısı.

resim3 2

resim4 2

2. Yerel arama optimizasyonunuzu geliştirin
Herhangi bir yerel işletme sahibi, Google'ın yerel paketinde ve Google Haritalar'da en üst sırada yer almak istiyor. Bunun için birkaç temel adım var.

Önce, yerel görünürlüğünüzü artırmak için Google My Business sayfanızı optimize etmeyi ve doğrulamayı deneyin. Web sitenizde herhangi bir değişiklik yaparsanız, Google Business sayfanızdaki bilgiler% 100 güncellenmelidir.

Sitenizin yerel arama listelerinde görünmesini isterseniz, fiziksel konumunuzu, telefon numaranızı, çalışma saatlerinizi vb. Belirtmek için web sayfanıza şema işaretlemesi ekleyin.

Zaman zaman, tüm teknik, içerikle ilgili ve SEO hatalarını tespit etmek için ayrıntılı bir web sitesi denetimi gerçekleştirmeye çalışın. SE Sıralaması web sitesi denetim aracı ve Google Web Yöneticisi Araçları'nı kullanabilirsiniz. Başlık etiketlerinde, H1-H2 etiketlerinde, iç bağlama, alt etiketler vb. Yerel anahtar kelimeleriniz olduğundan emin olun.

Ayrıca, yerel arama sonuçlarında daha üst sıraya yerleşmek için içeriğinizi yerelleştirmeyi deneyin. Örneğin, konuma özel kılavuzlar oluşturmak ve ürünlerinizle veya hizmetlerinizle ilgili yayınları listelemek iyi bir fikirdir (ör. "Los Angeles'taki çoğu araba kazasının yeri" veya "Los Angeles sınırlamaları tüzü"). Yukarıda belirtildiği gibi, web sitesi içeriği üretmek için hedef yerel uzun kuyruk anahtar kelimeler kullanın.

Örneğin, Citywide Law Group, kendi web sitelerinde yerel SEO için iyi bir iş çıkardı:

resim10 1

resim7 2image6 2image5 2

3. Mobil cihazlar için optimize edin
Her yerel işletme farklıdır ve mobil izleyicilerin yüzdesi de farklıdır. Google Analytics ile, sitenize düşen toplam mobil trafik yüzdesini öğrenin. Genellikle% 25 -% 50 web sitenizin mobil uyumlu olması için tetikleyici olur.

Artık insanlar mobil cihazlar aracılığıyla artan sıklıkta çevrimiçi alışveriş yapıyor. Nisan 2015'ten itibaren mobil web sitesi optimizasyonu, Google'ın en önemli faktörlerinden biridir. Mobil cihazlara uygun bir web sitesinin olmaması Google cezalarına neden olabilir.

Web sitenizi mobil cihazlar için optimize etmek için aşağıdaki noktalar göz önünde bulundurun:

Mobil açılış sayfalarınıza adresinizi ve telefon numaranızı ekleyin
Telefon numaranız web sitesinde tıklanabilir olmalıdır
Bağlantılar, düğmeler, arama kutusu gibi dokunmatik öğeler tıklanabilir olmalı ve büyük olmalıdır
Mobil siteniz süper hızlı olmalıdır
Güçlü, yüksek performanslı, harekete geçirici mesajlaşma çağrıları ekleyin
Yararlı ve düz noktalara kadar içerik oluşturun
Web sitenizin mobil cihazlara yeterince uyumlu olup olmadığını kontrol etmek için Google'ın Mobil Uyumluluk Testi'ni kullanın. Sonuç almak için yaklaşık 30 saniye ve düzeltilmesi gereken hataların listesi bulunur.

resim1 1

Web sitenizi hızlı ve mobil cihaz dostu hale getirmeniz gerekiyorsa, SE Sıralama'dan Mobil Site Builder'ı deneyebilirsiniz. Araç, sitenizi düşük bütçeyle birkaç dakika içinde mobil uyumlu sürümüne dönüştürür.

4. Başvuru sayfanızı oluşturun
Web sitenizin ziyaretçileri arasında güven inşa etmek istiyor musunuz? Gerçek referanslar, sitenizi güvenilir hale getirebilir ve daha fazla gelir yaratabilir.

Tüketicilerin% 97'si, satın alma kararı vermeden önce incelemelerden ve referanslardan geçirmeyi seviyor.

Müşterilerinizle iyi ilişkiler kurun ve projenin sonunda bir inceleme yapmaktan korkmayın. Nazik, samimi ve özlü ol.

İnceleme yaptıktan sonra, geri bildirimlerini sitenize koymanın tamam olup olmadığını kişiye sorun. Geri bildirimlerini ve hatta videoları sağlayan gerçek kişilerin fotoğraflarını ve adlarını kullanarak referans sayfanız daha da fazla etkiye sahip olacak. Ve bir müşterinin sözlerini asla bozmayın.

Dönüşümleri artırmak için, testimon ekleyin

Yorumlar